- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za
pośrednictwem Serwisu Internetowego www.luminary.pl, zwanego dalej Serwisem Internetowym.
- Właścicielem Serwisu Internetowego i jednocześnie Administratorem danych osobowych LUMINARY Anna
Szczytowska z siedzibą przy ulicy Meissnera 11/73, 03-982 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON:369293631; NIP:7991876233.
- Dane osobowe zbierane przez Luminary za pośrednictwem Serwisu Internetowego są przetwarzane zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Luminary dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Serwis
Internetowy.
§ 1
Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna
- W związku z korzystaniem z Serwisu Internetowego Sklepu Internetowego Luminary oraz realizowanych w nim
usług mogą być przetwarzane dane osobowe takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do
kontaktu, adres dostawy, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, numer rachunku bankowego, NIP.
Dodatkowo mogą być przetwarzane dane typu: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres
IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
- Cele przetwarzania danych osobowych:
- wykonanie umowy - w celu wykonywania zawartych z Klientem Umów Sprzedaży Produktów. Podstawą
przetwarzania danych osobowych jest umowa zawarta z Administratorem poprzez akceptację
Regulaminu
Sklepu. W tym zakresie wymagane jest podanie przez Klienta danych, wyłącznie w zakresie
niezbędnym do
realizacji Umowy Sprzedaży i dostarczenia zakupionych Produktów. Podanie danych osobowych w tym
celu nie
jest obowiązkowe, jednak konieczne do wykonania umowy
- obrona i dochodzenie roszczeń oraz inne obowiązki prawne - Administrator przetwarza dane osobowe
Klienta
w celu wykonania ciążących na nim obowiązków prawnych, wykrywania nadużyć i zapobiegania im,
ustalenia i
obrony oraz dochodzenia roszczeń, tworzenia zestawień, weryfikacji wiarygodności płatniczej,
obsługi
reklamacji i zgłoszeń, wsparcia technicznego, rozliczeń finansowych, w tym wystawienia
dokumentów
księgowych. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku będzie prawnie uzasadniony
interes
Administratora jakim jest ochrona praw, potwierdzenie wykonania obowiązków i uzyskanie z tego
tytułu
należnego wynagrodzenia od Klientów Administratora
- korzystanie ze Sklepu - Administrator przetwarza dane osobowe Klienta korzystającego
ze Sklepu. Przez te dane należy rozumieć adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje
gromadzone za
pośrednictwem plików cookies albo innych podobnych technologii. Aktywności Klienta w Sklepie są
rejestrowane w logach systemowych. Zebrane w logach informacje, w tym dane osobowe, przetwarzane
są
przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług, czyli w celach:
- analitycznych i statystycznych - w celu poprawy jakości usług komunikowanych
w ramach Sklepu i dostosowywania jego funkcjonalności do potrzeb Klientów. Podstawą
prawną przetwarzania
jest uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu analiz aktywności
Klientów oraz ich
preferencji
- wykrywania nadużyć, identyfikacji i przeciwdziałania zagrożeniom dla stabilności
i poprawności działania Sklepu
- korzystanie z Konta - Administrator przetwarza dane osobowe w celu prowadzenia Konta na stronie
Sklepu.
Założenie Konta w Sklepie umożliwia Klientowi dostęp do przekazanych danych, w tym historii
zakupów i
wykonywanie niektórych praw związanych z przetwarzaniem danych. Podanie danych osobowych w tym
celu nie
jest obowiązkowe, ale konieczne do wykonania umowy.
Rejestracja Konta wymaga podania przez Klienta danych niezbędnych do utworzenia i obsługi Konta
(imię i
nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres pocztowy). Dane osobowe podane przy rejestracji
Konta są
przetwarzane:
- w celu realizacji bezpłatnych dla Klienta usług związanych z prowadzeniem
i obsługą Konta w Sklepie. Podstawą prawną przetwarzania danych wymaganych podczas
rejestracji jest
umowa zawarta z Administratorem poprzez założenie konta i akceptację Regulaminu Sklepu
- w celach analitycznych i statystycznych - pozwala to na poprawę jakości usług
świadczonych w ramach
Sklepu i dostosowywaniu jego funkcjonalności do potrzeb Klienta. Podstawą prawną
przetwarzania jest w
tym przypadku uzasadniony interes Administratora.
- procedura reklamacyjna - Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzania procesu
reklamacyjnego. Podstawą przetwarzania jest obowiązek Administratora wynikający
z przepisów prawa dotyczących rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podanie danych
w Formularzu reklamacyjnym jest obowiązkowe dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji Klienta.
- formularze kontaktowe - Administrator zapewnia możliwość kontaktu za pomocą elektronicznych
formularzy
kontaktowych. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do
skontaktowania
się z Klientem i udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Podanie danych oznaczonych jako
obowiązkowe
jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi pytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości
jego obsługi. Podanie pozostałych danych
jest dobrowolne. Dane osobowe podane przez Klienta w formularzach kontaktowych są przetwarzane:
- w celu identyfikacji Klienta oraz obsługi jego pytania przesłanego przez udostępniony
formularz
kontaktowy - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania
umowy o
świadczenie usługi
- w celach analitycznych i statystycznych - podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony
interes
Administratora polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych przez Klientów za
pośrednictwem
Sklepu w celu usprawnianie jego funkcjonalności
- personalizacja i dostosowywanie treści w Sklepach - Administrator przetwarza dane osobowe w celu
realizacji działań polegających na dostosowywaniu treści do potrzeb Klientów. Działania te mogą
polegać
na:
- dostarczaniu treści, które są dostosowane do deklarowanych preferencji Klienta
- dostarczaniu treści na podstawie danych umieszczonych przez Klienta na Koncie Sklepu
- dostarczaniu treści na podstawie analizy zachowania Klienta w Sklepie.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celu personalizacji i dostosowywania treści w
Sklepach
jest uzasadniony interes Administratora polegający na rekomendowaniu informacji dostosowanych do
preferencji i aktywności Klienta.
§ 2
Prawa klientów, których dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientowi przysługują następujące prawa:
- Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO:
- Klient ma prawo:
- uzyskać dostęp do swoich danych osobowych
- uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych,
o odbiorcach lub
kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych albo
o kryteriach ustalania
tego okresu, o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia
skargi do organu
nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
o profilowaniu oraz
o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską
- uzyskać kopię swoich danych osobowych
- Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO:
- Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych
osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania Klient, którego dane
dotyczą ma
prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie
dodatkowego
oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z § 7 Polityki Prywatności.
- Prawo do usunięcia danych - podstawa prawna: art. 17 RODO:
- Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych
- Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
- dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były
przetwarzane
- wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu
o jego zgodę
- wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych
- dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem
- dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego
przewidzianego w prawie
Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu Luminary podlega
- dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa
informacyjnego
-
pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem
zgody,
Luminary może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do
ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego
przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Luminary.
Dotyczy to
w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane
zachowywane
są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Luminary, czy
też
dodatkowo adresu zamieszkania/ adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane
zachowywane
są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub
świadczeniem
usług.
- Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO:
- Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Luminary
- cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody i nie wpływa na przetwarzanie dokonywane
przez
Luminary zgodnie z prawem przed jej cofnięciem
- cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak
uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Luminary
może
świadczyć jedynie za zgodą.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 18 RODO:
- Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania,
do
czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług,
z których
korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Luminary nie będzie
też
wysyłał żadnych komunikatów, w tym marketingowych
- Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących
przypadkach:
- gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych - wówczas Luminary ogranicza ich
wykorzystanie na
czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni
- gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient
zażąda ograniczenia
ich wykorzystania
- gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub
wykorzystywane ale są
one potrzebne Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
- gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych - wówczas ograniczenie następuje na
czas potrzebny
do rozważenia, czy (ze względu na szczególną sytuację) ochrona interesów, praw
i wolności Klienta
przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe
Klienta.
- Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO:
- Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie
przesłać je
do innego, wybranego przez siebie, Administratora danych osobowych. Klient ma również prawo
żądać, by
dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu Administratorowi, o ile
jest to
technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta w postaci
pliku
w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego
i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego Administratora danych osobowych.
- Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO:
- Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jego szczególną
sytuacją -
wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Luminary przetwarza jego
dane
w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Luminary, prowadzenie
statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Serwisu Internetowego oraz ułatwienie
korzystania ze Serwisu Internetowego, a także badanie satysfakcji
- rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących
produktów
lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym
profilowania
w tych celach
- jeżeli sprzeciw Klienta okaże się zasadny i Luminary nie będzie miał innej podstawy prawnej do
przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec przetwarzania
których,
Klient wniósł sprzeciw.
- Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych
osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
- Klient ma prawo żądać od Luminary przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie
w sposób wskazany w §5 Polityki Prywatności.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie
naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
§ 3
Okres przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zawartej z Administratorem
Umowy Sprzedaży, w związku z którą dane osobowe są przetwarzane, a następnie
w czasie niezbędnym do realizacji roszczeń reklamacyjnych Klienta, jak również potwierdzenia wykonania
obowiązków Administratora oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być
kierowane przeciwko Administratorowi.
- W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania usunięcia Konta w Sklepie Administrator może przetwarzać
jego dane osobowe w okresie niezbędnym do potwierdzenia wykonania obowiązków oraz dochodzenia roszczeń
lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko niemu.
- Dane osobowe Klienta utrwalone w dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres wskazany w
obowiązujących przepisach prawa, w tym przepisach podatkowych.
- Dane osobowe Klienta przekazane poprzez formularze Administrator będzie przetwarzać tak długo, jak długo
Klient nie wycofa zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przetwarzanie będzie niezbędne do nawiązania
umowy w współpracę oferowaną przez Administratora.
§ 4
Odbiorcy danych
Dane Klienta mogą być przekazane do dostawców usług dla Administratora oraz organów administracji państwowej.
- Dostawcy usług dla Administratora:
- w związku z realizacją usług dane osobowe Klienta będą ujawniane zewnętrznym podmiotom:
- w zależności od wyboru przez Klienta sposobu dostarczenia Produktów, dane niezbędne do
realizacji
dostawy Produktów zostaną udostępnione jednemu z następujących podmiotów:
DHL Parcel Polska Sp. z o.o., DPD Poland Sp. z o.o., innym podmiotom, które będą w
przyszłości świadczyć
usługi dostawy zakupionych Produktów
- w zależności od wyboru przez Klienta sposobu płatności za zakupione Produkty, jego dane
niezbędne do
odbioru lub dokonania płatności za zakupione Produkty zostaną udostępnione jednej ze
wskazanych wyżej
firm kurierskich, jeżeli jako sposób płatności za wybrane Produkty Klient wybrał „za
pobraniem”
- PayU S.A. - gdy jako sposób zapłaty Klient wybrał system płatniczy PayU.pl
- PayPal - gdy jako sposób zapłaty Klient wybrał system płatniczy PayPal.com
- innym operatorom płatniczym, z którymi Administrator nawiąże współpracę w celu
otrzymania kwoty
należności za zakupione przez Klienta Produkty
- jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowej na podany adres e-mail lub
numer
telefonu, Administrator będzie udostępniać jego dane osobowe podmiotom świadczącym na jego
zlecenie
usługę wysyłki informacji handlowej
- dostawcom usług hostingu stron internetowych
- podmiotom świadczącym usługi utrzymania kopii zapasowej Sklepu i przechowywania danych
- dostawcom świadczącym usługi obsługi zgłoszeń za pośrednictwem formularzy kontaktowych
- podmiotom świadczącym usługi analizy i przygotowania statystyk Sklepu.
- Organy administracji państwowej - Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia informacji właściwym
organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią
podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
§ 5
Zarządzanie bezpieczeństwem
- Luminary zapewnia Klientom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych.
Podczas logowania się do Konta Klienta w Serwisie Internetowym Luminary stosuje certyfikat SSL
wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych
danych przez sieć Internet.
- W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Serwisie Internetowym utracił w jakikolwiek sposób hasło
dostępu, Serwis Internetowy umożliwia wygenerowanie nowego hasła. Luminary nie wysyła przypomnienia
hasła. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem
wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w Formularzu kontaktowym dostępnym pod linkiem „Nie
pamiętasz hasła”, podanym przy Formularzu logowania do Konta w Serwisie Internetowym. Klient na adres
poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma
wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza udostępnionego na Stronie
Internetowej Serwisu, gdzie Klient będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.
- Luminary nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej z prośbą o podanie
danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Klienta.
§ 6
Mechanizm cookies, adres IP
- Serwis Internetowy używa plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez Luminary na urządzeniu
końcowym osoby odwiedzającej Serwis Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik
cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo
wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają
dostosowywać oferowane przez Luminary Produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb
osób odwiedzających Serwis Internetowy. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin
prezentowanych Produktów w Serwisie Internetowym.
- Luminary wykorzystuje dwa typy plików cookies:
- Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane
informacje są
usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie
jakichkolwiek danych
osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klientów
- Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do
momentu ich
skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek
danych
osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.
- Luminary wykorzystuje cookies własne w celu:
- uwierzytelniania Klienta w Serwisie Internetowym i zapewnienia sesji Klienta w Serwisie
Internetowym (po
zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Serwisu Internetowego ponownie
wpisywać
loginu i hasła
- analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk,
które
pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Strony Internetowej Serwisu, co
umożliwia
ulepszanie jej struktury i zawartości.
- Luminary wykorzystuje cookies zewnętrzne w celu:
- prezentowania na stronach informacyjnych Serwisu Internetowego, mapy wskazującej lokalizację
biura
Luminary, za pomocą serwisu internetowego maps.google.com (administrator cookies zewnętrznego:
Google
Inc z siedzibą w USA)
- prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu Internetowego, które są
pobierane
z zewnętrznego serwisu internetowego www.vimeo.com (administrator cookies zewnętrznego: Vimeo,
LLC.
z siedzibą w USA)
- ułatwienia komunikacji za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu z wykorzystaniem narzędzia
do
prowadzenia chatu Tawk.to (administrator cookies zewnętrznego: tawk.to Inc. z siedzibą
w Wielkiej
Brytanii)
- zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych
Google
Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA)
- prezentacji Certyfikatu Rzetelny Regulamin za pośrednictwem serwisu internetowego
rzetelnyregulamin.pl
(administrator cookies zewnętrznego: Rzetelna Grupa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie).
- Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klientów Serwisu Internetowego. W szczególności tą
drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputera Klienta wirusów lub innego niechcianego
oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klient ma możliwość
ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputera. W przypadku skorzystania z tej opcji
korzystanie ze Serwisu Internetowego będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają
plików cookies.
- Zmiana ustawień popularnych przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:
- Luminary może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby
odwiedzającej Serwis Internetowy przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do
Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy
każdym połączeniu z Internetem. Adres IP jest wykorzystywany przez Luminary przy diagnozowaniu problemów
technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych, jako informacja przydatna przy administrowaniu
i udoskonalaniu Serwisu Internetowego, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji
obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Serwisu
Internetowego.
- Serwis Internetowy zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. Luminary nie ponosi
odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.
§ 7
Zmiana Polityki Prywatności
- Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Luminary poinformuje Klientów z 7-dniowym
wyprzedzeniem.
- Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: biuro@luminary.pl.