Regulamin Sklepu Internetowego Luminary.pl
§ 1
Postanowienia wstępne
- Właścicielem Sklepu Internetowego Luminary (zwanego dalej Sklepem) jest LUMINARY Anna Szczytowska
z siedzibą przy ulicy Popularnej 1/U01, 02-473 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, REGON:369293631; NIP:7991876233,
reprezentowaną przez Anna Szczytowska - Właściciel
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z
Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep - Sklep Internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
www.luminary.pl.
- Umowa Sprzedaży - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania
umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym
wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia
umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Konto - konto Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz
informacje
o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie
Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy
Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
Produkty do zakupu. Oprogramowanie umożliwia ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, w szczególności
ilości produktów.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
Klientem a Sprzedawcą.
- Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Spokojna 7/4 (klatka C), 01-044 Warszawa
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@luminary.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 798 763 958
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 64 1050 1793 1000 0091 2442 9466
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych
w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni powszednie w godzinach 09:00 – 17:00.
§ 4
Wymagania techniczne
-
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty,
niezbędne
są:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu
- przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji
7.0 i
wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej
- aktywne konto poczty elektronicznej
- włączona obsługa plików cookies
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane
siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z
infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na
Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie
z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych
umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta.
- Wszystkie produkty oferowane przez Sklep są nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz
zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży.
- Ceny podane na Stronie Internetowej Sklepu są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena
widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta dla wersji Produktu zgodnej z
opisem Produktu.
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na Stronie Internetowej zdjęcia oraz opisy Produktów
były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.
- Promocje organizowane przez Sklep nie łączą się z innymi oraz nie obowiązują na nie wcześniej udzielone
rabaty.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
- W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
następujących danych: imię i nazwisko/ nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/ mieszkania, kod pocztowy,
miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu
rejestracji.
- Klient ma możliwość w dowolnej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy,
w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
- Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać wypełniając Formularz zamówienia dostępny na Stronie
Internetowej Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
- W celu dokonania zakupu konieczne jest podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji
Zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
- Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie Formularza zamówienia znajdującego się na
Stronie Internetowej Sklepu. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych - Sklep
podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie
możliwy Sklep może odstąpić od Umowy Sprzedaży.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień w przypadku:
- nieprawidłowego/ niekompletnego wypełnienia Formularza zamówienia oraz braku potwierdzenia
zamówienia
- nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni od złożenia zamówienia
- nieodebrania przesyłki.
-
W przypadku złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy:
- wypełnić Formularz zamówienia
- wybrać rodzaj przesyłki
- podać dane do faktury
- potwierdzić Zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail, wybrać jeden z dostępnych
sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym
terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży w przypadku braku dostępności towaru
u dostawcy, o czym Sklep nie miał informacji w momencie składania Zamówienia przez Klienta. Wpłacone
przez Klienta środki zostaną wówczas zwrócone na wskazany rachunek bankowy.
- Klient może wprowadzać korektę Zamówienia do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia
Zamówienia lub wycofać swoje Zamówienie zanim zostanie ono potwierdzone przez Sklep.
- W wypadku opłaconego Zamówienia Sklep zwraca wpłacone środki pomniejszone o koszty obsługi bankowej i
księgowej.
- Po potwierdzeniu Zamówienia Produktów niedostępnych w magazynie, Klient zobowiązany jest do wpłacenia
zaliczki w wysokości 100% ceny brutto Produktu.
- Zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie 7 dni roboczych od dnia ich złożenia będą uznane za
nieaktualne i nie będą realizowane. Wyjątek stanowią indywidualne ustalenia między Klientem,
a Sklepem.
- Na wszystkie Produkty sprzedawane w naszym Sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragon.
§ 8
Sposoby i terminy płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Jeśli Produkt jest dostępny w magazynie,
Sklep rezerwuje go i przesyła do Klienta wiadomość e-mail zawierającą numer rachunku bankowego
do wpłaty należności. Po zaksięgowaniu wpłaty Produkt zostaje wysłany do Klienta. Przy braku
dostępności Produktu Klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 100% ceny Produktu.
- płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze - maksymalna kwota transakcji gotówką wynosi
15 000 zł.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem,
płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności
w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest
do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
§ 9
Koszty, sposoby i terminy dostawy raz odbioru Produktu
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy
Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na Stronie
Internetowej Sklepu w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia,
w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
-
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- przesyłka kurierska
- odbiór osobisty dostępny pod adresem: Luminary, ul. Spokojna 7 lok 4 Warszawa - w dni robocze w
godzinach: 9:00-17:00 oraz w soboty godzinach 10:00- 15:00.
- Realizacja zamówienia na rzecz Klienta rozpoczyna się w pierwszy dzień roboczy po dniu zawarcia Umowy
Sprzedaży.
- Terminy realizacji zamówienia:
- w przypadku produktów dostępnych w magazynie lub salonie Luminary termin realizacji zamówienia
wynosi od 3 do 7 dni roboczych
- w przypadku produktów sprowadzanych pod indywidualne zamówienie Klienta termin realizacji
zamówienia wynosi od 2 do 12 tygodni.
- Z przyczyn niezależnych od Sklepu przedstawione terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. W przypadku ich
przekroczenia Sklep informuje Klienta o nowym przewidywanym terminie dostawy.
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za
transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu
w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Produkt wysyłany jest w ciągu 48h od zaksięgowania należności na koncie, wyłącznie za pośrednictwem firm
kurierskich i tylko na terenie Polski.
- Wszystkie wysyłane Produkty objęte są ubezpieczeniem zagwarantowanym przez firmę kurierską.
- Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych od wysyłki z magazynu Luminary.
- Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu
i potwierdzeniu tego z Klientem drogą elektroniczną lub telefoniczną.
- W przypadku nieodebrania przez Klienta wysłanego Produktu, Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu
przesyłki oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do Sklepu braku kontaktu z Klientem,
przesyłka ta będzie przechowywana przez okres dwóch miesięcy. Klient zostanie powiadomiony o ostatecznym
terminie odbioru. Po tym czasie zawartość przesyłki ulega przejęciu przez Sklep, a wpłacone wcześniej
środki nie zostaną zwrócone.
- Sklep przewiduje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu po uprzednim umówieniu terminu
odbioru w siedzibie firmy, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
- Koszty wysyłki zamówień zależą od wagi zamówionych towarów i zostały określone w zakładce "Koszty
wysyłki" na stronie Sklepu.
§ 10
Reklamacje
- Sklep Luminary ponosi odpowiedzialność za jakość oferowanych Produktów na podstawie stosownych przepisów
o rękojmi i gwarancji. Odpowiedzialność ta nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem Produktu
niezgodnym z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych Produktu, uszkodzeń spowodowanych brakiem lub
nieodpowiednią konserwacją i dbałością o czystość Produktu, uszkodzeń spowodowanych montażem niezgodnym
z instrukcją, uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz wynikających z naturalnego zużycia
elementów Produktu.
- Źródła światła (tzw. startery) dołączone do produktów nie podlegają gwarancji i reklamacji.
- Każdorazowo podczas odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest w obecności osoby dostarczającej przesyłkę
sprawdzić jej kompletność oraz wystąpienie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu. W
przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient zobowiązany jest poinformować
o tym osobę dostarczającą przesyłkę i w obecności tej osoby spisać Protokół reklamacji lub skontaktować
się z przedstawicielem Luminary pod numerem telefonu: 798 763 958.
- Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego
Regulaminu, należy kierować na adres biuro@luminary.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej
reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych, a gdy to będzie niemożliwe, do poinformowania Klienta
kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego Produktu, koszty dostawy ponosi
Sklep.
- W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych Produktu lub jego niezgodności z opisem Klient zobowiązany jest
odesłać reklamowany Produkt na adres Luminary dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy
podać szczegółowe powody reklamacji Produktu, formę rekompensaty, adres zwrotny oraz numer rachunku
bankowego, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy
(w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji).
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki Luminary poinformuje Klienta o wyniku postępowania
reklamacyjnego.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Luminary w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia
decyzji, zrekompensuje poniesione przez Klienta koszty poprzez: naprawę reklamowanego Produktu,
przesłanie nowego Produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Luminary przekaże Klientowi szczegółowe
uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeśle na swój koszt reklamowany Produkt. W
przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego
Produktu, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od Umowy, wg. ogólnych
zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania Umów na odległość.
- Zwracany Produkt nie może nosić śladów używania, wszystkie elementy muszą być kompletne
i fabrycznie zapakowane. Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym. W
przypadku niespełnienia tego warunku, Produkt nie zostanie przyjęty.
- Każdorazowo do zwracanego Produktu Klient zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie,
w którym deklaruje chęć zwrotu produktu, numer rachunku bankowego, na który zostanie przekazany zwrot
pieniędzy.
- Luminary w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwracanej przesyłki, weryfikuje stan zwracanego Produktu
(potwierdza brak śladów użytkowania, brak uszkodzeń lub zniszczeń oraz sprawdza czy Produkt znajduje się
w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- W przypadku prawidłowej weryfikacji zwracanej przesyłki, Luminary na przesyła do Klienta informację o
pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu Produktu. W ciągu 7 dni roboczych na podany przez Klienta numer rachunku
bankowego zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków
zostanie wykonany na kartę.
- W przypadku nieprawidłowej weryfikacji zwracanej przesyłki (stwierdzenie uszkodzenia, użytkowania
Produktu lub braku oryginalnego opakowania Produktu), Luminary informuje Klienta o nieprzyjęciu zwrotu
Produktu. Produkt zostanie odesłany na wskazany przez Klienta adres. Koszty zwrotu pokrywa Luminary.
§ 11
Odstąpienie od Umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient dokonujący zakupu w celu
niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu bez
podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy
nadanie towaru z fakturą VAT przed jego upływem na adres Luminary
ul. Spokojna 7 lok. 4, 01-044 Warszawa lub wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą
elektroniczną na adres biuro@luminary.pl. Wpłacone środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia
odstąpienia przez Klienta od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. Koszt odesłania towaru
nie podlega zwrotowi. Towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
granicach zwykłego zarządu.
- Zwracany towar należy kierować na adres Luminary ul. Spokojna 7 lok. 4, 01-044 Warszawa.
- W przypadku towarów o dużych gabarytach należy skontaktować się ze Sklepem drogą elektroniczną.
- w celu ustalenia adresu odesłania zwracanego towaru.
- Przesyłki odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą przez Sklep odbierane.
- Przesyłki wysłane na koszt Sklepu również nie będą przez Sklep odbierane.
- Klient odstępujący od umowy otrzymuje do akceptacji fakturę korygującą, przesłaną przez Sklep drogą
elektroniczną lub pocztą (w zależności od wyboru formy dostarczenia faktury).
- Towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta nie
podlegają zwrotowi.
§ 12
Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników Sklepu
- Administratorem danych osobowych Użytkownika Sklepu jest Luminary. Administrator przetwarza dane osobowe
Użytkowników Sklepu zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Kontakt do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: biuro@luminary.pl lub adres pocztowy
Luminary ul. Spokojna 7 lok. 4, 01-044 Warszawa.
- Dane osobowe Użytkowników Sklepu przetwarzane są:
- w celu wykonywania zawartych z Klientem Umów Sprzedaży Produktów ze Sklepu - podstawą
przetwarzania danych jest umowa zawarta z Administratorem poprzez akceptację Regulaminu Sklepu
- w celu prowadzenia Konta Klienta - podstawą przetwarzania danych jest umowa zawarta z
Administratorem poprzez założenie Konta i akceptację Regulaminu Sklepu
- w celu przeprowadzania procesów reklamacyjnych - podstawą przetwarzania danych jest obowiązek
Administratora wynikający z przepisu prawa dotyczących rękojmi za wady rzeczy sprzedanej
- jeżeli Klient wyrazi na to odrębne zgody, na podany adres e-mail Klienta albo jego nr telefonu,
może być wysyłana informacja handlowa dotycząca Produktów oferowanych do sprzedaży w Sklepie, w
tym ofert promocyjnych - danych osobowych Klienta jest jego zgoda, która nie jest obowiązkowa i
może być cofnięta w każdej chwili
- w celach marketingowych - na podany przez Klienta adres e-mail Administrator może wysyłać
informacje o ofercie Sklepu lub ofercie jego partnerów handlowych - podstawą przetwarzania
danych osobowych Klienta w tym zakresie będzie prawnie uzasadniony interes Administratora lub
jego partnerów polegający na marketingu wskazanych w ofercie towarów. Klient może w każdej
chwili sprzeciwić się przetwarzaniu jego danych osobowych w powyższym zakresie kontaktując się
ze Sklepem.
- w celach statystycznych dla wewnętrznych potrzeb Administratora - danych osobowych Klienta
będzie prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zbieraniu informacji
umożliwiających rozwijanie działalności i dostosowywanie usług do potrzeb Klientów Sklepu
- w celu potwierdzenia wykonania przez Administratora jego obowiązków oraz dochodzenia roszczeń
lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko Administratorowi, zapobiegania
lub wykrywania oszustw - danych osobowych Klienta będzie prawnie uzasadniony interes
Administratora jakim jest ochrona praw, potwierdzenie wykonania obowiązków i uzyskanie z tego
tytułu należnego wynagrodzenia od Klientów Administratora.
- Dokonując zakupów w Sklepie Klient podaje określone dane osobowe, niezbędne do wykonania Umowy
Sprzedaży. Odmowa podania danych koniecznych do realizacji Zamówienia skutkuje brakiem możliwości
wykonania przez Sklep Umowy Sprzedaży. Nie jest obowiązkowe wyrażenie przez Klienta zgody na
otrzymywanie informacji handlowej na podany adres e-mail lub podany nr telefonu dla realizacji zawartej
Umowy Sprzedaży Produktów. Jeżeli zgoda zostanie wyrażona, będzie mogła być cofnięta w dowolnym
momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia.
- Administrator będzie udostępniał dane osobowe Klienta podmiotom, z którymi współpracuje przy wykonaniu
Umowy Sprzedaży zakupionych przez Klienta Produktów, w tym odbioru płatności za zakupione Produkty, jak
również dostarczenia Produktów.
- Przekazane przez Klienta dane osobowe będą przetwarzane w okresie niezbędnym do realizacji Umowy
Sprzedaży, a także roszczeń reklamacyjnych, jak również potwierdzenia wykonania obowiązków
Administratora oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane
przeciwko Administratorowi.
- Administrator stosuje zabezpieczenia informatyczne i organizacyjne w celu zminimalizowania ryzyka
wycieku danych, ich zniszczenia, dezintegracji, takich jak: system firewall, systemy zabezpieczeń
antywirusowe i antyspamowe, wewnętrzne procedury dostępu, przetwarzania danych i odtwarzania awaryjnego,
a także system kopii zapasowych działający na wielu poziomach. Sklep zapewniają bardzo wysoki poziom
bezpieczeństwa dzięki zastosowaniu wysokiego poziomu szyfrowania połączenia HTTPS/SSL zgodnie z
przyjętymi najlepszymi praktykami, współpracuje ze starannie dobranym dostawcą usług hostingowych.
- Na zasadach określonych w RODO Klientowi przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem jego
danych osobowych przez Administratora w związku z prowadzeniem Sklepu: prawo dostępu do danych, ich
aktualizacji, prawo żądania przeniesienia danych, ich usunięcia, zgłoszenia sprzeciwu co do
przetwarzania danych oraz prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do zgłoszenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika przez Administratora.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania przez Luminary danych osobowych dostępne są w Polityce
Prywatności.
§ 13
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży
- Klient, który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od
niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od
Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład:
- pisemnie na adres: Luminary ul. Spokojna 7 lok. 4, 01-044 Warszawa
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luminary.pl.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Klientowi lub wskazanej przez
niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w
częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży:
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość Umowę Sprzedaży uważa się za
niezawartą
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu.
- zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały
przez użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub
do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
- Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie
niezwłocznie, nie później niż 14 roboczych dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o
odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.